HTML

Családfakutatásom története

Régóta érdekelnek az őseim. Felkutatásuk történetet jegyzem ebben a blogban.

Friss topikok

  • Onkie: Sajnos az apai ág kikutatásáról nem készült dokumentáció. Ha jól emlékszem, tavaly nyáron diktálta... (2011.07.09. 00:49) Eddigi eredményeim

Címkék

Pár fénykép és egy telefon

2011.07.08. 19:48 :: Onkie

Találtam néhány régi fényképet. Fekete-fehérek. Szerencsére a legtöbbre rá volt írva, hogy kit ábrázol. Beszkenneltem mind, az ismeretlen személyek azonosításában pedig a nővérem segített. Így sikerült pár képpel ékesíteni a családfás oldalt.

Intéztem egy telefonhívást is. A Tusival beszéltem (anyai nagymamám húga). Szóltam neki, hogy meglátogatnám, és kértem, hogy addigra keressen elő olyan iratokat, amik esetleg hasznosak lehetnek nekem. Nem ígért semmit, mert „a befőzés kellős közepén van”, de én azért reménykedek. Az sem lenne rossz dolog, ha tudna elérhetőségeket mondani. Úgyis kell várnom két hetet mindenképpen , mert dolgozni fogok nem fix munkaidőben, addig pedig nem merek semmit sem beszervezni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladfa.blog.hu/api/trackback/id/tr693051312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása